

Ogłoszenie uchwała nr 865/18
PREZYDENT MIASTA TORUNIA Toruń 2 lutego 2021 r.
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 39 ust. 1 pkt 2 - 5
ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o
środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o
ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 ze zm.)
informuję
o możliwości zapoznania się w siedzibie
Urzędu Miasta Torunia przy ul. Grudziądzkiej 126 B (parter) z projektem miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego dla terenu położonego pomiędzy
ulicami: Poznańską, Inowrocławską i Władysława Grabskiego w Toruniu, wraz z prognozą
oddziaływania na środowisko oraz
wymaganymi przez przepisy załącznikami i stanowiskami innych organów.
Zainteresowani mogą składać uwagi i
wnioski na adres Miejskiej Pracowni Urbanistycznej w Toruniu, ul. Grudziądzka
126B w terminie do dnia 16 marca 2021 r.
w formie, o której mowa w art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnieniu informacji o środowisku i jego
ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Torunia.
Prezydent Miasta Torunia
Michał Zaleski
metryczka
Wytworzył: Piotr Szulc - projektant (1 lutego 2021)
Opublikował: Tomasz Łepkowski (2 lutego 2021, 06:30:00)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 16